Merdi
Publicerat den

Skulle ta en asmysig bild på mig & Hugo, men han ville inte va med. Därför ser ni bara hans öra och benet typ :PP
 
Åååhh vad jobbigt, hade precis skrivit ett ganska långt inlägg så försvann allt och det går inte att ångra. Hade mitt seminarium i historia nyss vilket förhoppningsvis gick bra! När jag kommer hem måste jag börja packa och tvätta (låter som en mamma yee). Hatar att packa, får typ beslutsångest och vet inte hur mycket eller vad jag ska ha med mig. Tar alltid med mig mer packning än jag behöver så visar det sig att jag använder typ häflten av allt jag packat. Classic haha. Men nu när det är skidsemester har man en del av packningen given iallafall - underställ osv :) Har inget mer plugg innan lovet, och åååh va skönt ska jag säga er! Dock har jag prov veckan efter, men det är en annan femma hehe. Ha en jättebra tisdagseftermiddag som denna alla niii!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?