Holaa lördag
Publicerat den

Hej på er! Lördag idag och jag har inte orkat uppdatera nånting idag trots att jag inte har gjort något alls... Igår åt jag först mi
 
ddag med Daniela och Astrid i stan, suuushi classic haha. Kvällen slutade med att vi drog hem till en kompis där några andra också var. Det var trevligt! Sedan drog jag och Oliver hem till miig. 
 
Idag har jag varit med Oliver fram tills typ halv 5. Vi har inte gjort nånting alls, bara kollat på film, ätit godis och chillat. Vi såg Scary movie 1 och jag somnade en stund också, classic på den med. Jag har nämligen en väldigt stor tendens att somna när jag kollar på film... Nu har jag precis ätit middag, köttbullar och fjärils-makaroner blev det. Eftersom min familj har dragit iväg åt alla möjliga håll så fick jag göra middag till mig själv. Nu ska jag göra iordning mig och sedan åka till staan. Ska sova hos Oliver ikväll också :) 
 
 
Haha bilden ser ju vidrig ut, råkade typ bränna köttbullarna också...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?