Godnatt
Publicerat den

Nuu ska jag gå och sussa. Har redan skrivit fyra inlägg på sisådär kanske 20 min, haha det börjar bra... Men nu ska jag göra iordning mig för att sova iallafall. Imorgon är det torsdag och vi börjar 8.10. Och sen kommer min älskling heeeem :) 
 

 
 
 
Den första bilden är från Zanzibar i julas, ååh vad jag vill tillbaka till sol och värme! I fredags var det typ vårväder men nej, moder jord bestämde sig för att det skulle vara ännu mer snö. Vill ha sommaaar, allt är så mycket bättre på sommaren!! Tänk att inte behöva gå runt med en tjock jacka för att frysa, man kan gå i shorts typ hela tiden, man ser alltid fräsch ut för man är brun oooch man kan vara uppe hela natten för det blir aldrig mörkt förutom typ en timme. Meen iallafall den andra bilden är på mig och Oliver från i somras :) 



Hemlig beundrare

Jag tycker du är ganska så snigg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?