Fettisdagen
Publicerat den

Rabblade upp massa saker i mitt huvud tidigare ikväll som jag skulle göra, men kommer inte ihåg så många... Ikväll har jag iallafall:
 
  • Gjort lite på franskan
  • Ätit äpple och druckit te
  • Läst igenom naturkunskap powerpointen
  • "finslipat" på min inlämning i företagseknomi
  • Ätit lite gudis (.....)
  • Skrivit lite på min ansökan till USA
  • Snapchattat med massa
Detta borde jag göra:
  • Läsa naturkunskapsboken
  • Plugga mer franska
  • Läsa svenskabok
  • Ehh jaag tror det va de
 
Nu ska jag börja göra iordning mig och sedan sova! Juuuste det är ju fettisdagen idag! Har alltid undrat hur man säger det, om det är fettisdagen eller fettisdagen... Aja idag ska man äta semlor. Gillar inte semlor så mycket, eller jo men bara grädden + brödet, och kan bara äta väldigt lite för dom är så mäktliga så jag åt aldrig nån xPPp Jätteointressant inlägg haha sorreyy






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?