Day 6 - A song you listen to very often
Publicerat den

Har ingen låt egentligen som jag lyssnar på väldigt ofta, det varierar mycket. Brukar oftast ha en låt som jag lyssnar på mycket under en period och sen tröttnar jag på den. Classic mig att lyssna sönder på en låt som jag tycker är asbra och sen efter en vecka är den dålig typ. Däärför får ni ett lite mer utvecklat svar, med typ vad jag gillar att lyssna på. Men iallafall jag gillar att lyssna på Melissa Horn, hennes musik är så mysig och lugn. En låt som "ligger mig nära om hjärtat", som jag alltid blir glad av att lyssna på och som jag får rysningar av är Always will be yours meed TJ McCloud. Anledningen till varför den "ligger mig nära om hjärtat" osv är för att den har en speciell historia bakom sig. Haha låter så jävla töntigt, men så är det iallafall och den historian orkar jag inte ta upp nu... 

Jag lyssnar självklart inte alltid bara på så här lugn musik, haha, tycker om house osv också. Två låtar som jag äälskade för kanske sisådär 1 år sen var Reach for me och XOXO, hahaha vilka minnen jag har med dom låtarna alltså. Men jaa, vad ska jag säga - jag tycker om rätt normal musik helt enkelt... 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?