Day 4 - Something you do in the summer
Publicerat den

Nånting som jag gör varje sommar är att åka till farmor och farfars ställe i Skåne, jag har varit där varje sommar så länge jag kan minnas och det är det bästa stället att vara på, på sommaren. Det är supermysigt lite typiskt Skåne med massa åkrar och ängar överallt, man gör typ iingenting på dagarna bara chillar, badar, spelar kort, äter glass hehe, åker på flakmoppen. Det är också ett ställe jag alltid träffar mina kusiner på, där alla är samlade. Några av mina kusiner på pappas sida bor inte i Sverige så vi träffar dom nästan bara på loven, och på sommarlovet brukar vi alltid träffa dom och mina andra kusiner på pappas sida vilket är jättekul när alla är där samtidigt. Farmor och farfars hus i Skåne är ett sånt ställe där man bara kopplar av och inte gör nånting, men det är fortfarande så kul :) Jag älskar att vara däär 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?