Bapelsin gubbjävel
Publicerat den

Sitter och äter en apelsin och pluggar historia. Efter middagen la jag mig i min säng, vet inte varför jag gjorde det men det var väldigt osmart iallafall, för jag somnade såklart till. Inte alls oväntat för att vara mig faktiskt... Vid halv 8 ryckte jag upp mig och satte igång med historian. Va så trött och ville helst bara ligga kvar i sängen och sova, men kom på att detta är sista plugget (förhoppningsvis, om det inte kommer något oväntat i veckan) innan looovet, så det är bara att göra. Är så taggad på lov, ska ju åka till Italien och åka skidor. Jag har åkt skidor så länge jag kan minnas typ, det började med att jag satt på pappas rygg i en såndär "ryggsäck" haha. Aaand i love att åka skiidor :) Pappa och min bror är "skidnördar" så dom går på tur osv, ooch detta har lett till att mamma också har fått sån utrustning. Haha men hon är tveksam och rädd på den fronten såå då kanske det blir jag som får låna hennes utrustning istället. Oh well, det blir väl kul... :) Nämen nu ska jag faktiskt fortsätta med historian och diskutera med papi osv. Puss på er
 
 
Yee, i know im haawt ;PPP






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?