10 saker om mig
Publicerat den

  • Jag hatar spindlar och det har jag alltid gjort. Det är det äckligaste djuret som finns, oavsett storlek hehe.
  • Jag har aldrig brutit nåt ben, men däremot har min armbåge gått urled typ två gånger när jag var liiten.
  • Jag älskar saltlaktriiis
  • Min familj består av mig, min mami och papi, och mina 3 syskon; storasyster, storebror och lillasyster.
  • När jag var liten ville jag, som typ alla andra små flickor, bli delfinskötare eller veterinär haha...
  • Jag hatar ordet "messa", det är så fult.
  • Jag har världens bästa pojkvän mihihi
  • Sedan jag var 7 år har jag jag gått på ridning en gång i veckan.
  • Jag har väldigt lätt för att gråta. Haha tyvärr så har min mamma och mina systrar också det... Släkt på både mammas och pappas sida har lätt för att gråta såå då har det blivit så att vi haha. 
  • Jag hade en period när jag var liten då jag älskade rosa.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?