You haven't lost until you stop trying
Publicerat den

Hey there. Torsdags och fredags var braa dagar haha. Och då menar jag verkligen bra dagar. Skrattade mig igenom hela dagarna, var bara så glad av någon anledning. Hög på livet typ. I fredags hade vi dessutom bara skola till 10.45 för att åka till Big Sandy där det var bball turnering. Eftersom Mariettas mamma bor där (Marietta, min hostmom, är ju coach) så bodde vi där natten till lördag. Det var bara varisty som spelade och de vann både matchen på fredagen och lördagen, vilket var kul! Både killarna och tjejerna gjorde det. Idag har jag varit i kyrkan lch kollat på en pjäs. 
Min helg var jättemysig, superkul och mys att sova hos Mariettas mamma med laget :) Vi hade gift exchange också! Detta vecka är det typ spirit vecka igen, så vi ska varje dag klä ut oss till något. På fredag är det pyjama day men eftersom vi måste va uppklädda då (första bball matchen för mig!!!) så ska vi ha det imorgon. Kan inte fatta att det är julafton om nästan en vecka!! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?