Thanksgiving
Publicerat den

Hej! Alltså jag suger ju verkligen på att uppdatera här... Men iallafall, i måndags hade vi vår första basketball practice! Det är väldigt roligt, men också vääldigt komplicerat och förvirrande haha. Men när man väl fattar så är det hur kul som helst. Det känns bra att träna igen också. Men nu såhär efter 5 practice så vill jag kapa benen typ. Nej inte riktigt men mina knän börjar bli överansträngda igen och har benhinneinflammation i båda benen. Suucks. Får äta massa ibuprofen helt enkelt.  

I onsdags hade vi fredagschema och slutade därför klockan 2.10. Då hade vi practice direkt efter skolan så var hemma vid 4.30 kanske. I torsdags var det ju thanksgiving, jätteroligt att uppelva måste jag säga haha. Vi åkte till deras kompisar där vi åt och spelade spel. Det var mest människor i äldre ålder där, men det var mysigt ändå. På fredagen städade vi hela huset och sedan åkte vi på Christmas tree hunting (ja man hugger sina egna julgranar är). Kaylie  kom också vilket var roligt. Vid 5 mötte vi alla vid skolan för att ta Suburban till Roy för practice. Kaylie sov även över hos oss och klockan åtta på morgonen hade vi practice (här, som tur va). Efter det komMarietta's två bröder + kusiner till oss för att göra deras Christmas tree hunting som vi följde med på. När vi kom hem igen hade vi himlans brottom eftersom vi skulle på en annan thanksgiving firande hos marietta's kusin där även fler kusiner var. Vi åt mycket, spelade massa spel och hängde i deras coola basement. Vi kom hem vid tio ungefär och då somnade jag på soffan. Imorse sa vi hejdå till vår ena valp, pojken, vilket va tråkigt. Sedan har vi pyntat huset mest hela dagen och så var vi i kyrkan. De pyntar verkligen huset topp till tå här och jag älskar det!! Det är så mysigt! Julgranen är redan färdig sedan några dagar sedan (!). Btw, heeelt sjukt att det redan är december!! 

Jag i min bball outfit hahah




Christmas tree hunting!



Igår hos Mariettas kusin fick vi åka skolans gamla cruiser. Det såg väldigt annorlunda men cool inuti haha.  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?