tisdag
Publicerat den

Heej på er! Igår morse åkte jag och Sophie till Danielas land utanför Vaxholm, där vi var över dagen. Först hämtade Daniela oss med båten i Vaxholm, och när vi kom fram åt vi först lite (haha hade stressat sönder hela morgonen och inte hunnit äta någon frulle). Efter att vi segat ett ganska bra tag drog vi ut och åkte wakeboard, eller ja dom gjorde det hehe. Sedan åt vi lite lunch, pratade om allt mellan himmel och jord och sedan la vi oss i soffan och myste litt. Dagen var supermysig och underbar med mina pinglor. Vid klockan sex var jag och Sophie hemma igen. Då fick jag himla bråttom att byta om osv, för att sedan äta middag på Monrads med pappa, farbror och farmor. Mycket mysigt och gott var det! Kvällen blev något spontan, jag och Sophie åkte ut till Lidingö på lite festande haha. Där träffade vi några vi var i Turkiet med så det var roligt. Vi sov hos Sophie och idag jag kom hem vid tre ungefär. Just nu sitter jag trött och nyduschad i soffan, men ska snart upp till farmor på middag :)

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?