svart vitt och allt däremellan
Publicerat den

Min tisdagskväll var ganska dålig fram till typ klockan tio. Jag fick en dipp tyvärr, och blev väldigt ledsen över allt som hänt i sommar osv. Så jag gick på en promenad i min ensamhet, med hög musik som spelades i lurarna (det är typ min medicin när jag är ledsen). Men någon gång vid tio kom Sophie hem till mig och jag blev genast på bra humör. Min kväll slutade magont av allt skratt, haha :') Gårdagen tillbringades först med farmor. Vi åt lunch på uteserveringen på Monrads, rimmad lax med dillstuvad potatis, SÅ gott! Efter det mötte jag upp Sophie och vi gick hem till henne och packade. Sedan kom även Emmelie och Alexandra, sedan åkte jag och Sophie och gjorde  några ärenden. Fick även vara med Sophie på hennes sista middag i Sverige på ett år. Efter ett tag kom Daniela och vi tre sa hejdå till varandra lite snabbt. Usch :( Att säga hejdå till nära och kära, är bland det jobbigaste och svåraste jag varit med om.

Inatt sov jag väldigt dåligt. Drömde typ tre olika drömmar, en var bra resten var hemska. Drömde bland annat att jag och Sophie var i USA (det var himla najs!) och att min bror dog (!!??). Nej, usch fyfan :( Nu har jag precis ätit frukost iallafall. Idag ska jag städa ut mitt rum lite, börja packa och lite så. Puss & krammmm

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?