summertime sadness
Publicerat den

Godkväll på er, jag ligger just nu i min säng och lyssnar på lite Lana Del Rey. Idag har jag fått lite ärenden och saker inför USA gjort vilket är skönt. Gick på en promenad med Daniela på eftermiddagen, sedan åkte jag med mamma och Martina på träning. Det kom fram en kvinna till oss efter passet och frågade om jag och Martina är tvillingar. Hahah, inte första gången det händer. Martina är åtta år äldre än mig, så det gjorde ju hennes dag iallafall haha. Efter det åt vi goood middag här hemma. Papi är lätt bäst på att grilla. Gick sedan till Astrid och var där ett tag, mys. Imorgon ska jag upp halv åtta, haha vet inte om jag kommer klara att gå upp då...

 Imorse när jag vakna kände jag smått en rädsla. Börjar inse nu att jag faktiskt ska åka, och det gör min familj också... Är så taggad, jag som inte har varit alls nervös innan börjar bli lite nervös nu. Egentligen vet jag inte vad jag ska vara nervös för. Men jag är lite nervös för språket i början och skolan. Fick även veta mina flighter för några dagar sedan, ska flyga fyra flighter. Kommer alltså ha varit och rest i över 24 timmar när jag kommer hem + åtta timmars tidskillnad, så lär va rätt död haha. Men det ska bli superkul, den helgen jag kommer dit kommer det vara massa tillställnignar, plus att jag fyller år på måndag om en vecka! Godnatttt








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?