Spy kids
Publicerat den

Havregrynsgröt med jordgubbssylt, mmm

Godmorgon peeps! Idag vaknade jag alldeles för tidigt, jag vaknade vid halv åtta och kände mig rätt pigg konstigt nog... La mig i soffan en timme och kollade på Spy kids 4. Aaalltså ni förstår inte hur mycket nostalgi jag fick haha! När jag var liten satt jag och Lovisa bänkade hemma hos farmor och farfar och såg alltid Spy kids 1 & 2. Vi älskade dom filmerna och det spelade ingen roll hur många gånger vi sett dom innan. Har inte sett 4an förut och inte heller 3an, men måste säga att 1 och 2 är lätt bäst haha :)

Gjorde precis frulle bestående av gröt med sylt och en kopp te, mycket gott. Ska städa lite och dricka upp mitt te sedan måste jag gå ut på en promenad med Hugo. Idag ska jag inte göra så mycket, mest bara vara hemma och chilla litt tror jag. Ska bort ikväll, så det kan nog vara skönt att ta det lugnt bara. Ha en bra dag babes






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?