nostalgi
Publicerat den

Jag som aldrig brukar vara ute i speciellt god tid, utan stressar alltid sönder in i det sista vilket bara slutar i en panikslagen och stressad Clara, har nu bestämt att jag ska vara ute i jättegod tid till USA. Ska alltså packat klart och fixat klart allt innan dagen innan jag åker, vilket alltså är om en vecka. Dock kommer jag vara upptagen hela onsdagen såå kommer behöva vara klart med allt typ då. Haha, vet inte hur detta kommer gå... Men iallafall, man måste ju ta tag i något och börja någonstans. Så idag har jag börjat med att städa mitt rum och lagt ner det mesta av mitt skrivbord i en flyttlåda. Eftersom min syster & hennes pojkvän ska flytta in i mitt lilla rum när jag åkt behöver jag få bort lite saker. 

 
Jag rensade nyss i en liten byrå jag har. Jag tror inte jag har rensat där på hur länge som helst, för där i låg det pennskrin, massa sudd, små block - typ allt det jag samlade på men som jag knappt använde, när jag gick i kanske fyran. Haha, nostalgii jag fick. Jag hittade bland annat ett litet block, som var mitt favortiblock (det lila på bilden). Haha så kul att läsa om allt jag skrivit där i. Jag var elva år då, och jag har skrivit om vad min hamster, som jag hade då, gillade att äta osv. Den blåa boken måste jag haft när jag var ännu mindre. Där i samlade jag på massa klistermärken (?). Och roligast av alla klistermärken var ju såna som stog ut. Haha, asså vilket liv :')






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?