moorning
Publicerat den

Godmorgon! Igårkväll kom Sophie hit, då gick vi först på en liten promenad med Hugo och sedan åt vi glass som Sophie hade köpt med sig. Sedan igårkväll är vi hundvakt åt morfars hund Hugo och jag tror vi ska vara det tills på söndag :) Jag och Sophie satt iallafall och pratade hela kvällen typ, jättemysigt. Imorse vaknade jag av att hela familjen var uppe klockan sju typ, men somnade om ganska snabbt och vaknade tjugo över tio istället.

Jag skrev precis ett mail till min värdmamma, eller jag håller fortfarande på hehe. Har även fått kontakt med en norsk tjej som ska bo i samma lilla stad som jag, vilket är superroligt! 

Idag ska jag in till stan med Sophie och Daniela. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir mysigt. Hoppas ni får en bra onsdag! 

:') bästa tjejorna
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?