monday
Publicerat den

Hejsansvejsan. Idag har jag hunnit med jättemycket, känns det som iallafall. Efter att jag släpade mig upp vid halv åtta, en liten snabb tupplur på soffan, pallrade sig en frusen Clara ner till köket för lite frulle i magen. Sedan åkte jag och klippte mig, cyklade hem igen, packade lite smått, åt lunch och därefter gick jag till farmor för att handla med henne. Någon gång innan fem åkte jag och Oscar in till stan, där jag hoppade av för först göra ett snabbt ärende och sedan att träffa Jessica och Hanna. Vi åt en god och mysig middag på Jappi. Gotta love suushi, haha. När jag kom hem gick jag även och träffade Markus och Philip, där Astrid också dök upp :) Haha det var min dag det i stora drag, för den som ville veta liksom. Imorgon ska jag upp ganska tidigt igen, och förhoppningsvis packa klart allt! Godnätt 
Baabes, så snygga 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?