igår & idag
Publicerat den

Hej alla fejna. Tänkte berätta vad jag gjort lite när jag inte uppdaterat. Min torsdagskväll började med att jag hoppade upp på cykeln och åkte hem till Sophie runt klockan sex. Jag, Sophie och Daniela åt middag och fixade oss inför kvällen, för att sedan till en fest på Lidingö. Det var verkligen en superrolig och lyckad kväll. Jag har alltid så roligt med mina pinglor! Efter mycket skratt och lite mackor somnade vi tre hemma hos Sophie. 

Några söta halvsketna bilder som togs under kvällen haha :)

Igår vaknade vi ju upp hos Sophie. Efter en seg men lugn morgon gjorde vi dipp med morötter osv, satte oss i soffan och pratade samtidigt som vi tittade på tv. Vid halv sju åkte vi tre hem till Philip där också Alexandra, Uno och Markus var. Vi grillade god middag och åkte sedan till stan för att se på bio. Haha det blev lite knas då vi hade bokat för torsdagen men vi lyckades lösa det. Ett av skälen till att det gick att lösa var för att tjejen som hjälpte oss tyckte det var gulligt att vi skulle se Monsters University, hahaha. Men den filmen var bra, jag älskade verkligen Monsters inc när jag var liten. Gissa vem som lyckades somna? Jo jag haha... En blandning av för lite sömn, film och ont i ögonen av 3D glasögonen gjorde att jag slumrade till lite. Haha. Dock var det i slutet så missade inte så mycket, tur det!

:)

Nu packar jag lite och försöker klura ut vad jag ska ha på mig ikväll. Vid fyra ska jag hem till Sophie och sedan åker vi till Danielas land, på kräftskiva! Ska bli superkuuelt! Ska även sova där vilket är mysigt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?