gårdagen
Publicerat den

På eftermiddagen träffade jag Jessica i stan. Det var jättemysigt eftersom vi inte träffas så jätteofta, tyvärr, men vi köpte frozen yoghurt i Gallerian och pratade massor :) På kvällen cyklade jag hem till Kristina där ett gäng andra sköna människor var. Vi grillade god middag och hade det jättetrevligt. Min kväll var superrolig, med sköna människor!  

Idag kom Daniela hem till mig på eftermiddagen och vi har chillat fram tills för typ en timme sedan. Ikväll ska jag bara vara hemma tror jag. Är väldigt trött på grund av lite sömn inatt och jag ska nog försöka fixa mitt rum lite. Ska upp tidigt imorgon för att packa, börjar bli lite bråttom nu hehe. Sitter just nu i soffan med mina systrar & andreas, med chips och dipp. Hoppas ni har en bra kveeell!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?