"everything happens for a reason"
Publicerat den

Idag är det sista dagen för mig i Sverige på ett år. Det känns bra, och jag känner att jag är så redo på att åka. Trots att jag knappt inte har insett det än, så vet jag inte hur länge jag har varit inställd på att åka. Det jag är mest nervös för nu, och det jag tänker på mest, är mina flighter dit. Ska flyga fyra olika flighter, varav de två sista själv. Och det är de jag är mest nervös för, för att jag har aldrig flygit själv. 

Det känns bra att åka nu. Och det kändes bra att stanna hemma de där tre veckorna. Anledningen till varför jag stannade hemma är mer än tråkig och jag önskar så att den aldrig skett. Men under dessa veckor jag har varit hemma har jag insett vad som faktiskt komma skall mer och jag har kunnat smälta saker. Jag tror att allt händer för en anledning.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?