...
Publicerat den

 
Jag fick de här fina armbanden idag från mamma som hon köpte i Turkiet. Mamma, Lovisa och Oscar var precis i Turkiet i en vecka och de verkade ha en härlig och lugn vecka där. När jag fick reda på att jag kunde stanna hemma i tre veckor till, kunde jag välja att åka med dem. Men jag valde att stanna här hemma, och trots att det skulle varit jättehärligt att få lite extra soldagar och värme såhär i slutet på sommaren, att äta god frukt och mat, gå på marknader, sola och bada, så ångrar jag inte alls att jag stannade hemma. För den här veckan har varit så himla bra och rolig. Jag har hängt med nya roliga och trevliga människor, umgåtts mycket med världens bästa farmor, myst massa med Sophie och Daniela och haft stört roligt med dem båda, och mycket mer. Det har varit en jobbig vecka också, med tårar och känslor. Men jag har fått uppleva så mycket som jag inte skulle gjort om jag åkte med till Turkiet. Fast att ha lite färg i ansiktet skulle i och försig inte sitta helt fel, haha... 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?