du kommer alltid vara med mig
Publicerat den

Jag, mamma och pappa stod alla tre i mitt rum för att städa ut en hylla jag har med massa saker. Vi hittade en låda med gamla presenter jag fick på mitt dop. Detta "C" på bilden är en av presenterna som låg i lådan, och den gav min mormor mig. Det har varit i sin lilla ask, som varit i en låda i snart sjutton år. Mamma berättade att det finns en fin historia bakom det också. Diamanten som är på kommer från en brosch som mormor fick av hennes mamma när hon dog. Mormor gjorde då sånahär bokstäver till alla barnbarn. Och idag av en slump, hittade vi mitt. Vi var i Täby nyss, där vi köpte en kedja till. Så nu hänger det fint på min hals, och det kommer det alltid att göra. Så mormor kommer vara med mig hela tiden, speciellt nu i USA, som jag inte kommer kunna få återberätta för henne. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?