de senaste dygnet
Publicerat den

Hejsan min lilla blogg. En trött Clara sitter just nu i soffan och dricker lite teee. Jag har haft fullt upp de senaste dagarna känns det som, framförallt på kvällarna. Så lite för lite sömn flera dagar i rad resulterar i att jag är jättetrött. Har därför bestämt att jag ska lägga mig tidigt idag. 

Idag på eftermiddagen kom jag hem från Danielas land. Jag och Sophie tog bussen från Vaxholm vid tjugo i två ungefär. Igårkväll var det ju kräftskiva där på Danielas land. Det var gott, mycket trevligt, skönt folk och roligt! Dock är jag ju sämst på att äta kräftor märkte jag haha. Det började med en trevlig middag, som senare slutade i dans. En lyckad och rolig kväll, med mina två favoriter! :) Vi tre har alltid så roligt tillsammans.


När jag kom hem idag gjorde jag inte så mycket egentligen. Men framåt fyra ungefär började vi fixa här hemma för middag. För vid klockan sex kom släkt hit för att fira mamma som fyller år idag! Nu har gästerna gått iallafall, och jag ska börja röra mig mot sängen. Puss






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?