clouds
Publicerat den

Hej på er. Idag trotsade jag och Lovisa mörka moln på himmlen och tog en liten cykeltur ner till torget för att äta sushi till lunch. Väldigt mysigt var det och gott! Det är inte så ofta jag och Lovisa gör såna saker tillsammans, men när vi väl gör det så är det jättemysigt. Jag har känt mig tom på något sätt idag, har liksom inte känt någonting känns det som. Jag har inte varit hungrig, inte törstig, och jag var inte ens mätt när jag åt fler sushibitar än jag brukar som jag brukar bli jättemätt på. Det ända jag har känt idag är min jäkla förkylning som jag så typiskt har åkt på.

Lovisa och jag klarade oss från regnet iallafall. Precis när vi kom hem åkte vi med mor och far till Täby för att fixa några ärenden. Träffade även Saga i Täby, vi som trodde vi hade sagt hejdå till varandra för ett år i början av sommaren. Nu hann vi träffas en snabbis en gång till, underbart mysigt :) 

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?