14.51
Publicerat den

 Snyggaste syster igår

Hej på er. Igår städade jag ut min garderob lite och hann även packa liite. På eftermiddagen åkte jag och Martina in till staden för att fixa lite grejer. Vi såg även lite på pride festivalen. Jag har aldrig gjort det förut men jag måste säga att jag tyckte det var roligt att se alla, haha. Förstår dock inte hur alla klarade att gå så långt i den värmen! Jag och Martina förflyttade oss inte speciellt mycket ens men när vi gick in i Mood-gallerian efter ett tag, var vi så sjukt varma haha, fick nästan värmeslag.

Idag har jag packat mer, till och med lagt upp mina kläder på sängen och hunnit städat här hemma. Det händer så mycket just nu. För mycket för att hänga med, för mycket för att förstå vad som händer och kunna ta in allt. Min sommar har varit så speciell och det har hänt sjukt mycket. Ska berätta om min sommar i ett separat inlägg.
Hoppas ni har en bra dag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?