Té och älskade företagsekonomi
Publicerat den


Min kväll och eftermiddag har spenderats med det som rubriken säger, téeee och min företagsekonomibok (böcker). Har kursprov på det imorgon juu. 

Var helt död imorse, fick släpa mig upp ur sängen cirkus 30 minuter efter alarmet hade ringt. Hade två timmars lunchrast så då gick jag och Matilda hem till mig och åt torellini :) Slutade ungefär två timmar tidigare också, hur najs? Skulle slutat 16 egentligen så det var skönt att sluta tidigare. Stannade iochförsig kvar i skolan en halvtimme hehe. Sen drog jag och mamma till mormor och morfar, och gosade litt med Hugo. Vi gick en liten prommis också, mys. Åkte hem och sminkade av mig på en gång, haha bästa känslan. Nä nu ska jag återgå till plugget, tjosan på er!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?