Söndag
Publicerat den

Heej på er! Har inte uppdaterat på ett tag, sorry fo dat. Kan ta helgen lite kort. I fredags var jag ute på en båt som heter Petsamo med klassen, från 12-16. Vi mätte olika grejer i Östersjön för att se hur havet mår, haha rätt segt var det. Efter det mötte jag upp Sophie så åkte vi moppe till Täby Centrum och köpte lite grejer, därifrån åkte vi hem till mig och sen till henne för att laga middag. Karro, Emmelie och Danna kom och så gjorde vi alla en jättegod kyklingwook med gino till efterrätt :) Höll på att tappa rösten under kvällen också, haha skrattade typ åt mig själv för jag inte fick fram nåt ljud. Sen åkte jag och Oliver hem till mig. På lördagen åkte vi in till stan och åt lunch osv det var mysigt. På kvällen åkte vi hem några till min kusin där det var roligt. Nuu ligger jag och Oliber i hans säng haha, åt för ett tag sen. Vet inte vad jag ska göra idag, blir plugg sen iallafall. Hoppas ni har haft en rolig helg! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?