vet inte varför jag skriver detta..
Publicerat den



Mest av allt skulle jag vilja ha sommarlov nu. Kunna spendera alla kvällar med kompisar, vara uppe hela natten för det aldrig blir mörkt, inte ha massa krav på sig utan bara kunna göra det man vill varje dag och ta varje dag som den kommer, sola, bada och vara brun, inte ha skolångest eller ens behöva tänka på skolan. 

I sommar åker jag till USA, i ett år. Jag har så himla många tankar om det att det känns som jag nästan inte har några alls. Både glada och ledsna tankar, ciruklerar runt i min hjärna hela tiden. Ena dagen kan jag vara sjukt taggad och glad för att jag ska åka och den andra dagen kan jag gråta för att jag inte vill lämna allt här hemma. Bara lämna allt och ge sig av i ett år. Ändå är det bara ett år av hela mitt liv. Och jag kommer tjäna på det så mycket... 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?