"One song, Thousand memories"
Publicerat den

Sitter just nu i myskläder i min säng, har gjort en kopp té, och tänkte läsa ut min bok Alkemisten. Pappa tycker jag ska läsa den, och jag började läsa den på flyget till Tanzania på jullovet. Men sen har jag aldrig läst den sen dess för jag läser aldrig böcker hemma (tyvärr..) förutom på lov osv. Såå nu när jag åkte till Turkiet fortsatte jag läsa den och pappa har tjatat på att jag ska läsa ut den, så tänkte göra det nu haha. Men aja nog om det. 

Idag vaknade jag klockan 8 av mig själv. Vilket sög. Jag och ma lilsis Lovisa åkte in till Täby Centrum vid kvart i 11 och var där till typ kvart i 1 kanske. Då åkte vi hem till mormor och morfar och chillaade och gosade med Hugo. Han är ju bara världens gosiigaste hund. Seen drog vi hem och gjorde jag massa saker kändes det som men när jag tänker tillbaks på det så kanske inte det var så mycket... Pluggade lite och sen drog jag ut och sprang också, ett bra tag sen jag gjorde det. När jag sprang lyssnade jag på gaamla låtar som jag bara äälskade för ungefär 1 år sen. Så fick ungefär 1000 flashbacks och grejer, haha om någon undrade meningen med rubriken alltså...

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?