Monday
Publicerat den

Just nu sitter jag i min matsal här hemma och pluggar samhällskunskap samtidigt som jag dricker té. Jag vet inte varför men jag pluggar nästan alltid i matsalen, det är lugnare här och mer space typ vilket är lättare att plugga i tycker jag. Aja idag är det ju måndag igen. Var så trött imorse, att jag fick tvinga mig upp ur sängen en halvtimme efter alarmet hade ringt. Skoldagen var rätt seg. Vi har börjat med killergame i skolan, jag är inte med men det är sjukt kul hur rädda alla är för att bli dödade haha. Aa, har haft en rätt tråkig men normal måndag ungefär.
Här har ni några jefligt najs bilder på sosso och mig hahah :P Och sosso har inte hängboobies i verkligeten, just so u knoow, det är effekten ahahah! :)
 



Sophie Haglund

Halllååå du måste skriva att jag inte har hänboobies i verkligheten!! annars tror fok jag är helt knäpp... xO xP



URL: http://sosophie.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?