Helgen
Publicerat den

Hej på er peeps. Pappa gjorde sina hemmagjorda hamburgare för ett tag sen till middag. Och sen var det klass till efterrätt.
Så sjukt gott var det! Har inte uppdaterat någonting typ i helgen, hehe. Men kan dra det lite snabbt. I fredags kväll var jag så sjukt trött så jag somnade på soffan, sen mötte jag upp Astrid på en promenad och sen kom Oliver hit. På lördagen drog jag och Oliver in till stan vid klockan 2 ungefär, där åt vi lunch osv. På kvällen åkte jag hem till Matilda runt klockan 8, där jag, Matilda och Anna skulle fixa oss för kvällen. För sen åkte vi hem till vår klasskompis Olivia som styrde litt klassfest. Haha det var sjukt kul! När jag och Matilda skulle hem stog vi och väntade på tåget i över 40 min, classic SL. Idaag har jag mest chillat hela dagen. Jag och Oliver vaknade ganska sent och sen åt vi frulle, chillade i vår Fatboy ute i solen, åt lunch, mös litt och sen gick vi till Ösbysjön där Vargö och Uno var. 

Haha jaa, så har min helg sett ut på ett ungefär. Nu ska jag plugga litt, puss på er







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?