hate mondays
Publicerat den

Sozso n me :P

Ska precis gå och göra té för att sedan börja på en historia inlämning jag har till slutet av veckan. Riktigt otaggad på den, vilket är anledningen till att jag inte orkar/vill sätta igång med den än så skjuter bara upp den men nu måste jag börja så jag inte panikar i sista sekund. Annars då? Idag är det måndag, usch. Skoldagen var väl helt ok, det var bara tråkiga ämnen och sen efter skolan hade jag studdybuddy.
 
Imorgon är det valborg, haha helt sjukt. Har tänkt att det är om jättelång tid, men nej det är fan imorgon. Tiden går så snaabbt. Kommer ihåg förra valborg som igår typ, det var den tiden jag mådde som bäst och hade roligast. Våren/sommaren 2012 wii. Appropå ingenting så har en redovisning imorgon, NP svenska tal och NP skriftligt i engelska på freedag + en historia inlämning denna vecka. Så nu sisådär 15 minuter efter jag började skriva på detta inlägg, ska jag börja skriva min undebrara historie inlämning, puss på er!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?