En fråga :)
Publicerat den


Jag fick en fråga idag och jag blev väldigt glad, haha typ den första frågan evah. Nej men jag blev glad iaf :) Dock tänker jag inte göra ett videoinlägg men kan svara här!
 
Kan inte du göra ett videoinlägg där du svarar på frågo? eller annats bara i ett vanligt inlägg? frågor som, 
Vilka är dina närmare vänner? Jag har fler nämare vänner, men mina absolut närmaaste är Daniela, Sophie och Astrid 
Vilken är din bästa resa? Oj vad svår fråga, kan inte välja ut någon enstaka resa. Men det står mellan resan till Afrika i julas, Chicago & Canada eller Australien. De resor jag gjort med hela min familj brukar jag tycka mest om eftersom det är sällan vi åker hela familjen nu förtiden.
Vänner du saknar just nu? Saknar rätt många vänner just nu. Saknar bland annat Danna, vi sågs varje dag i 3 år (7an-9an) för vi gick i samma klass, vi blev bestisar och vi var med varandra i stort sätt varje helg, och nu träffas vi varandra kanske var tredje helg eller nåt vilket är väldigt synd cuz i miss her so! Hon är som min syster. Sen saknar jag också alla dom jag hängde mycket med och var väldigt nära i 9an.
Favorit stad? Ingen aning hehe
Favorit ämne i skola? Nu i första ring har faktiskt svenska blivit det ämne jag tycker är roligast
Favorit färg? Ingen aning på den här heller hehe, tycker om många färgeer!
Tre Positiva egenskaper hos dig? Glad, omtänksam och snel 
Vad vill du göra efter gymnasiet? Åh får typ ångest av att tänka på tiden efter gymnasiet, då man måste tänka på sin framtid osv. Men eftersom jag ska åka till USA som utbytesår kommer jag ta studenten med 97orna. Men efter studenten kanske jag först typ reser eller jobbar lite och sen plugga något någonstans som jag inte har en blekaste aning om just nu haha.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?